Home almanyaHamburg Halk Cephesi: Grup Yorum’a Özgürlük

Hamburg Halk Cephesi: Grup Yorum’a Özgürlük

by halkinkutuphanesi
0 comments

Grup Yorum açlık grevinde. Halkın sanatçıları açlık grevinde. ‘Görmeyen’ gözler, ‘duymayan’ kulaklar… Duyun, görün… Bir ülke düşünün ki, sanatçılıların adalet talebiyle açlık grevinde.  Evet, talepleri su kadar berrak: ADALET.
Berk Ercan soysuz unun

iftiralarıyla, isimlerini bir anda başlarına para ödülü konmuş olarak, arama listelerinde buldular. Terörist ilan edildiler. Son iki yılda 9 kez çalışmalarını yaptıkları İdil Kültür Merkezi baskına uğradı. Bu baskınlar sonucu 6 üyesi tutsak edildi. Tutsak Grup Yorum üyeleri açlık grevinde. Baskılara, baskınlara, terör listelerine son verilmesi talebiyle açlık grevinde. Açlık grevi yirmili günlerinde.

Grup Yorum, halk için halk ile birlikte, halkın içinde üreten bir müzik grubudur ve yoksulun, ezilenin, adalet arayan tüm halkların türkülerini söyler. Ülkemizde adalet vardı da Grup Yorum mu görmedi? Ülkemizde adalet vardı da yoksul boşuna mı daha yoksul? Ülkemizde adalet vardı da ezilen her geçen gün boşuna mı daha fazla ezildi? Ülkemizde adalet vardı da mahpuslara doldurulan aydınlar, avukatlar, sanatçılar, gazeteciler ve tüm muhalifler, akıllarından zoru olduğu için kendileri mi istediler tutsaklığı?
Yok. Ülkemizde adalet yok. Ülkemizde adaletin olmamasıdır Grup Yorum’un varlık nedeni. Ülkemizde adalet olmadığı için adalet talebini çalar yaklaşık 40 yıldır Grup Yorum’un sazının teli. Bugün artık sırf sazları değil, bedenleri de adalet talebini haykırıyor Grup YORUM’UN. Evet, bir ülke düşünün… Sanatçıları adalet talebiyle açlığa yatırıyor bedenlerini.
Faşizmin ahlaksız polisi, açlık grevinin karşısında acizleşince, dışardan yemek siparişi verip, açlık grevinin sürdürüldüğü İdil Kültür Merkezi’ndeki Grup Yorum üyelerine yemek gönderiyor. Siyonist İsrail’in hapishanelerinde tutsak olan Filistinli tutsaklar açlık grevindeyken, İsrailli polis ve askerler de hapishane önünde mangal partileri yapıyordu.
Ülkemiz faşizminin ve onun ahlaksız polisinin İsrail’den; asker ve polislerinden ne farkı var? Biz söyleyelim: Hiçbir farkları yok. Açlık grevindekilere yemek gönderen ahlaksız polis, söyle hele, ne farkınız var? Gene biz söyleyelim: Yok hiçbir farkınız. Dininiz birdir sizin: ZULÜM derler adına. Kâbe’niz birdir sizin: EMPERYALİZM derler adına. Kitabınız birdir sizin: AHLAKSIZLIK derler adına.
Ama boşunadır. Daha da acizleşeceksiniz. Sizden öncekiler gibi siz de tarihin çöplüğüne gömüleceksiniz. Aynı tarih, direnenleri, Grup Yorum’u, direnişin getirdiği zaferleri yazmaya devam edecek. Ve bir ülke düşünün, sanatçıları bedenlerini saz ve söz eylemişler şimdi. Selam olsun açlık grevindeki Grup Yorum sanatçılarına.
Yaşasın Açlık Grevi Direnişimiz!
Grup Yorum Yalnız Değildir!
Grup Yorum’a Özgürlük!
Grup Yorum Halktır Susturulamaz!
Türküler Susmaz Halaylar Sürer!
Hamburg Halk Cephesi

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode