0
KHK’lerle bir gecede hukuksuz bir şekilde işlerinden atılan yüzbinlerce kamu emekçisinin sesine ses oldular. Nuriye Gülmem ve Semih Özakça başlatmış oldukları açlık grevinin 76. gününde gece kaldıkları eve AKP’nin faşist polisleri zorla kapıları kırarak Nuriye ve Semih’i göz altına aldılar. Ertesi gün çıkarıldıkları mahkemece tutuklandılar. Bizler hukuksuzca yapılan bu saldırılara kayıtsız kalamazdık.
Nuriye ve Semih’in sesine ses olmak ve Avrupa’da direnişi yükseltmek adına 24.05.2017 Çarşamba’dan itibaren Nuriye ve Semih’in bir an önce özgürlüklerine kavuşup bütün talepleri koşulsuz kabul edilene kadar dönüşümlü süresiz açlık başlıyoruz!
Aynı zamanda Almanya hapishane tutuklu bulunan ve ana dilde mektup yazma, gönderme ve alması için açlık 30 Mart 2017’den bu yana açlık grevinde olan Yusuf Taş içinde destek açlık grevinde olacağız.
Yaşasın Açlık Grevi Direnişleri
Nuriye Gülmen ve Semih Özakça ONURUMUZDUR
Yusuf Taş’ın talepleri derhal kabul edilsin!
Hamburg Direniş Komitesi

