
25 Haziran 2026 günü Pir Sultan Abdal Derneği Sarıyer Şubesinin saymanı olan Şimal Deniz’in özgürlüğü için bir aylık destek açlık grevi başladı. Açlık grevinde yapılan açıklamada;
“Şimal Deniz Alevi çalışması yaptığı için 5 kez gözaltına alınmış, üç kere tutuklanmış ve toplamda iki yıldan fazla hapishanede kalmıştır.
En son tutukluluğunun nedeni de attığı bir tweet, çektiği bir video ve üç iftiracının yalan beyanlarıyla 9 yıl ceza almıştır.
Adaletsiz bir tutuklamadır bu.
Aynı zamanda Bahçeli’nin Hacıbektaş ta açtığı Cemevi Alevi halkını yozlaştırmak, düzenin Alevi’si yaratmak ve Alevi halkı düzene yedekleme için bir saldırı üssü olarak kullanılacaktır. Çünkü MHP Alevi halkı katlederken bir maşa olmuştur her dönem. Ülkemizdeki bir çok katliam bizzat MHP eliyle yapılmıştır.
Doğmamış çocuklarımızın katili, kadınlarımıza tecavüz eden, evlerimizi işaretleyip katliamlarını kolaylaştırmak için ön çalışma yapan, insanları diri diri yakan, kurşunlayan, ” Aleviler Cami yaktı” gibi yalanlarla Sünni halkı kışkırtarak katliamına ortak eden CİA’nın kurduğu faşist bir örgütlenme dir. Düzenin kendisine tetikçi olarak kullandığı bir aparattır. Bu nedenle Alevileri hoş görüyor gözükmeleri sahtedir. Kurdukları Alevi derneği de saldırı üssüdür! Bu nedenle kapatılmalıdır
ŞİMAL DEMİZ’E ÖZGÜRLÜK!
DÜZENİN ALEVİSİ OLMAYACAĞIZ!
MHP’NİN AÇTIĞI CEMEVİ KAPATILSIN!
Denildi.