Home almanyaAçlığın 315. Gününde Bielefeldde Dayanışma Eylemi

Açlığın 315. Gününde Bielefeldde Dayanışma Eylemi

by halkinkutuphanesi
0 comments
Almanya Bielefeld’in merkezi yerlerinde har çarşamba Nuriye ve Semih için yapılan dayanışma eylemine 17 Ocak günü de devam edildi.
Havanın rüzgârlı, soğuk ve karına rağmen eyleme iki saat devam edildi. “Bu karda kışta bu insanlar bu çadırda ne yapıyor” dercesine ilgi ile izlenen eylem boyunca kendiliğinden çadıra gelip imza verenler oldu. Her zamanki gibi en ilgi çeken konu coşkulu ya da duygulu Grup Yorum müzikleri idi. Hava koşulları nedeniyle her zamanki gibi yüzlerce bildiri dağıtılamadı ama sahiplenmedeki ısrar eyleme sürekli katılanlar açısından coşku ve morali daha da artırdı. Dile dahi kolay gelmeyen 315 günlük açlığı sahiplenmek de aynı şekilde sabır ve ısrar gerektiriyor.
Nuriye Ve Semih Onurumuzdur.
Esra Ve Semih’in Sevdası Halkımızın Ak Ve Pak Sevdasıdır.
İhtiyar Delikanlılarımız Mehmet Amca Ve Feridun Abimiz Onurumuzdur.

Halk Cephesi
Bir-Kar


Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode