2
DUYURU!
Sevgili arkadaslar. Nuriye Gülmen ve Semih Özakca`nin taleplerinin kabul edilmesi icin Dortmund Carsi Reinoldkirche önünde her gün saat 18.00-19.30 arası oturma eylemi yapıyoruz. Nuriye Gülmen ve Semih Özakça bu gün açlık grevinin 126.günündeler ve tutuklular. Üstelik onlara destek vermek için her gün Ankara Yüksel caddesinde direnenler var. Onlarda her gün işkenceli gözaltina maruz kalıyorlar. Esra Özakça dışarıda açlık grevinde. Her gün gözaltına aldıkları yetmezmiş gibi bu gün savcılığın itiraziyla “ev hapsi” verildi. Direnişçilerle başedemeyenler, haklı olanların taleplerini kabul etmek yerine onları evde zorla tutmaya çalışıyor. AKP bildiği bütün kirli oyunları sahneye sürmüş durumda. Bunlar yenildiklerinin kanıtıdır. Yenildiler ve son kozlarını kullanıyorlar. Yüksel direnişçilerini ev hapsederek susturabileceklerini düşünenler yanılıyor. “Her yer Yüksel Her Yer Direniş” deyip seslerine ses katacağız. O nedenle herkesi Dortmund`da her gün yaptığımız oturma eylemine çağırıyoruz.
Esra Özakca`nın dediği gibi “Onlar içeride erinirken bizde dışarıda eririz. Çünkü direnişin “dışarı olmaz”
NURİYE VE SEMİH’İ SEVİYORUZ!
YÜKSEL DİRENİŞÇİLERİNİ SEVİYORUZ!
EMEKÇİYİZ HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ!
DORTMUND HALK CEPHESİ
