0
Devrimcilerin bir parktan AKP’nin polisi tarafından tecrit edilmesiyle birlikte ortaya çıkan tablodur bu… Bu tablonun son bulması halkın elindedir…
Geçtiğimiz aylarda devrimciler tarafından işletilen çay ocağının polis tarafından dağıtılmasıyla birlikte Anadolu Parkı da sahipsiz kaldı. Anadolu parkını halk tabiriyle ‘bok’ götürüyor… Sağa sola işeyen insanlar, açık alkol tüketimi ise cabası… Okmeydanı Halkı olarak eski parkımızı geri istiyoruz. Anadolu parkı yeniden devrimcilerin denetimine girmeli… HEMEN ŞİMDİ…
OKMEYDANI HALK MECLİSİ




