Home dünyaLondra Dev-Genç Stant Açtı!

Londra Dev-Genç Stant Açtı!

by halkinkutuphanesi
0 comments
 1 Ekim Cumartesi günü Londra’nın Woodgreen bölgesinde Dev-Genç’liler stant açtı.
3 kişinin katıldığı çalışmada gençlere “Bizim Gençlik” dergisinin içeriği anlatıldı ve bildiri dağıtıldı.
 14.30-15.30 arası açılan stantta 10 adet “Bizim Gençlik” dergisi gençlere ulaştırıldı.

Londra Dev-Genç







Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode