0
Direniş mesajını sizler ile paylaşıyoruz
“Direnişimizin 362. günündeyiz. Her zaman olduğu gibi slogan atarak başladık direnişimize. Hacıbektaş talepleri devam ediyor. Konumuz Hacıbektaş’a gitmek olunca, halkımıza hayır demek istemiyor insan. Ama zorundayız. 4 otobüs yolcu listesi tamam. Artık yerimiz kalmadı.
Oturma eylemi, insanın kendisiyle hesaplaşması için elverişli bir ortam sağlıyor. Acaba adalet için yeteri kadar mücadele ediyor muyuz? Faşizme karşı mücadelede neyi eksik bırakıyoruz? Yüksel direnişi (direnişler meclisinin direnişleri) ve diğerleri bu soruları çoğalıyor.”
