1
Halkımıza Sel Felaketinin Nedeninin Kapitalist-Emperyalist Sistem Olduğunu Anlattık
Bu hafta Dortmund mahallelerinde sel denilen “doğal afet” in sorumlusunun bu kar odaklı bu düzen olduğunu anlattık.
Nordmarkt da esnaflara gittik, Borsiplatz’da posta kutularına bildirilerimizi attık.
Halkımıza savaştan, kandan, katliamdan beslenen, kendi çıkarları dışında bir hedef gözetmeyen bu düzene karşı mücadele etmek gerektiğini anlattık.
Örgütlenelim, Birleşelim, Kazanalım
Dortmund Halk Meclisi Girişimi
