Bugün 24 Nisan. LEVERKUSEN’ de 24 Temmuz 2022 de başlattığımız kimlik ve oturum hakları direnişimizin 39. Haftasını geride bıraktık .
Her Pazartesi Saat 17:00-18:00 arası sürdürdüğümüz direnişimize bu hafta Kemal Gün amcamızın direnişini selamlayarak başladık. Armutlu Cemevinde direniş kıvılcımını ilk ateşleyen Zeynep Yıldırım’ ı şehitliğinin birinci yılında saygıyla andık. Ayrıca Berlin’ de Dev-Gençlilerin sürdürdüğü açlık grevine desteğimizi bildirerek 28 Nisan’ da yapacakları basın açıklamasına katılım çağrısı yaptık.
Kemal Gün Amcamızı anlatırken, Hızır Paşa ve Pir Sultan gerçeğine özellikle dikkat çektik. Bir yanda zalim Osmanlı yönetiminde yer alma ve yükselme hevesindekiler gibi bugün de faşist devletin yöneticiliğine soyunanlar ve onları Alevilik adına hararetle destekleyenler, diğer yanda Pir Sultan soyunun takipçisi halkın hakları için direnenlerin tarihe damgasını vurduğu bir süreçten geçtiğimizi dikkate alınarak, halkı kandıranların sorumluluğuna dikkat çektik.
Bugün faşist devletin yöneticiliğine soyunanlar in Hızır Paşadan farkı olmadığı, Alevilik adına Onu destekleyenlerin ise en hafif deyimle zalimin zulmünden korkup Pir Sultan’ı Taşlayanlar olduğu gerçeğine dikkat çekildi. Böyle durumlarda gerçek Alevinin direnenlere gül bile atmasının incitici olduğu vurgulanarak, Alevilerin ve cümle halkımızın Hızır Paşalara ve destekçilerine itibar etmemesinin, PİRİMİZİN yolunu takip eden direnişçiler safında yer almasının önemine dikkat çekildi.
Kimlik ve Oturum Haklarımızın Gaspına Son Verilsin!
Direniyoruz Kazanacağız.
Biz Almaya Direniş Meclisiyiz Yüreğimiz Tüm Direnenlerle Atmaya Devam Edecektir.
Kemal Gün Amcamızı Ve Tüm Direnenleri Selamlıyoruz.
Almanya Direniş Meclisi
