2
26 Nisan Pazar günü Bielefeld Dev-Genç’ten bir arkadaşımız dayanışma ve sahiplenme çağrısında bulunuyor. Ölüm orucu direnişçilerimizi yaşatmak için onlara ses olmalıyız! Herkesin yapabileceği bir şeyler vardır. Arkadaşımız videoda çok güzel anlatmış; Dayanışma yaşatır, sessizlik öldürür! Yaşasın Ölüm Orucu Direnişimiz!
