3
Sarıgazi de bayramın 1. ve 2. günlerinde ev ve esnaf ziyaretleri yapıldı.
1.gün mahalledeki ailelerimizi ziyaret edip bayramlarını kutladık, sevinçlerine ortak olduk.
2.gün ise mahalledeki esnaflar tek tek gezilerek birebir görüşüldü, sohbet edildi. Sohbet esnasında neredeyse tüm esnaflar Halk Cephelileri oturtup bir şeyler ikram ettiler. Esnaflar; “böyle bir şey yaptığınız için, gelip bayramımızı kutladığınız için teşekkür ederiz ayağınıza sağlık’’ dediler.
Mahallemize yeni gelen bir esnaf ablamız ise ; ‘’Gençler çok şaşırdım, artık böyle insanlar kaldı mı dünyada, iyi ki geldiniz’’ diyerek memnuniyetini belirtti.
Yapılan birebir çalışma sonucu 250 esnaf ziyaret edildi…
SARIGAZİ
