NATO ZİRVESİ BAHANESİYLE SÜRDÜRÜLEN FAŞİST GÖZALTI, İŞKENCE VE TUTUKLAMA TERÖRÜNE BOYUN EĞMEYECEĞİZ!
Faşizm, 7-8 Temmuz günlerinde Ankara’da yapılacak olan NATO zirvesi sebebiyle 22 Haziran’dan beri beş yüze yakın devrimci ve demokratı işkenceyle gözaltına aldı ve yargı tiyatrolarında tutuklamalara devam ediyor.
Emperyalizm, ekonomik, siyasi, askeri ve kültürel olarak kuşattığı ve işbirlikçi oligarşi aracılığıyla işgalini sürdürdüğü ülkemizdeki yoksulluğun, fuhuşun, yozlaşmanın ve tüm acıların sorumlusudur.
Mecliste ve seçimlerde yer alan tüm partiler bu düzenin bir parçası, rolünü oynayan birer figüran, oynatılan kuklalardır. Halkın ve vatanımızın kurtuluşunun yegane gücü Marksist-Leninist devrimcilerdir.
Kurtuluşumuzun tek yolu olan sosyalizm için mücadele eden devrimcileri imha etme, halkla bağlarını koparma üzerine üretilen emperyalist politikalar boşa çıktı ve yine boşa çıkacaktır.
Ve yeni mesaj bildirimleri alın
