Home gençlikMSGSÜ’de Dev-Genç’liler Amed’deki Gerillaları Selamladı!

MSGSÜ’de Dev-Genç’liler Amed’deki Gerillaları Selamladı!

by halkinkutuphanesi
0 comments
MSGSÜ Üniversitesi’nde Dev-Genç’liler 14 Ekim günü, Amed’de Kürdistan’da halka karşı yapılan katliamın, katledilen çocukların hesabını sormak için katillere “SİZE UYKU BİZE ÖLÜM YOK” diyerek 5 Ekim’de Diyarbakır Valiliği önünde TOMA’da bekleyen polislerden birini cezalandıran ve kayıp vermeden geri çekilen DHKC Gerillalarını selamlamak için “AMED’DE SAVAŞAN GERİLLAYA BİN SELAM!” yazılaması yaptı.
                                                                                  

MSGSÜ DEV-GENÇ

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode