Home dünyaAvrupa Dev-Gençliler Olarak Mustafa’mızın Birinci Ölüm Yıl Dönümünde Andık

Avrupa Dev-Gençliler Olarak Mustafa’mızın Birinci Ölüm Yıl Dönümünde Andık

by halkinkutuphanesi
0 comments

 Avrupa Dev-Gençliler olarak Koçak Mustafa’mızı birinci Ölüm yıldönümünde andık. Mustafa’nın katili AKP’dir ne katillerini ne de Mustafa’mızın onurlu direnişini asla unutmayacağız.

Mustafa şimdi Onurun, umudun, adaletin ve namusun adıdır.

Mustafa Koçak Ölümsüzdür!

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode