4
Adalet nöbetine başlamak için ilk önce pankartımızı açtık. Ardından masamızı kurduk. Oturma eylemine başladık. Belirli bir süre sonra Cemevinde cenazesi olan kişinin yanına gidip başsağlığı diledik, onlarda bize mücadelemizin başarı ile olmasını temenni ediyoruz dediler. Yanımızda olduklarını belirttiler. Kısa bir süre sonra mahalleden tanıdığımız 2 arkadaş bizi ziyarete geldi, bizlere destek oldular. Herhangi bir ihtiyacımızı sorduklarında bize çay ikram etmelerini istedik, çaylarımızı içtik. Saat 16.00′ ya gelince pankartımızı, masamızı toparlayıp bugünkü eylemimize son verdik.
