3
Halkımız!
Bizler İkitelli Halk Meclisi olarak ”Gücümüz Birliğimizdir” diyoruz.
Uyuşturucuya, fuhuşa, kumara, yozlaşmaya karşı Pazartesi saat 20.00 da çadırımızı açtık. Fakat AKP’nin eli kanlı katil polisleri önce çadırımızı akrep denilen zırhlı araçlarıyla taciz ettiler, sonra da azgınca gaz bombalarıyla , plastik mermileriyle saldırdılar.Bir arkadaşımızı göğsünden , 1 arkadaşımızı da ayağından yaraladılar.
Devlet uyuşturucu çetelerine, gençlerimizi bonzaiyle zehirleyenlere hiçbir şey yapmazken devrimcilere saldırıyor.
Baskılar Saldırılar Bizleri Yıldıramaz.
Mahallemizde uyuşturucuya, fuhuşa, kumara, yozlaşmaya izin vermeyeceğiz. 11.08.2015 Salı günü saat 20:00 da Atatürk Mahallesi 1. Sokak 5 Katta çadırımızı tekrar açacağız.
Tüm Halkımızı çadırımızı birlikte açmaya çadırımızı sahiplenmeye çağırıyoruz.
Uyuşturucu Satmak Şerefsizliktir!
Çeteler Halka Hesap Verecek!
Yozlaşmaya Karşı Gücümüz Birliğimizdir!
İKİTELLİ HALK MECLİSİ
