ÇADIR DİRENİŞİMİN 2. GÜNÜ…
Akşam Grup Yorum’a yönelik baskınların ve yasaklamaların son bulması için bisikletleriyle Ankara’ya giden Grup Yorum üyeleri ve destekçileri direniş çadırıma uğradılar ve basın açıklaması yaptılar. Grup Yorum üyesi İnan’ın ‘Yasaklarına gerekçe olarak güvenliği gösteriyorlar. Onların korktukları kendi güvenlikleri’ dediğinde, toplanmış olan kitleden büyük bir alkış yükseldi. Bana ve Nuriye’ye de söz verdiler ve bizde yaşadıklarımızı anlatarak, hakkımızı alana dek mücadele etmekten vazgeçmeyeceğimizi bir kez daha ilan ettik. Ardından Grup Yorum türküleriyle halaylar çektik, marşlar söyledik. Gecenin geç saatlerine dek sohbet ettik. Yanımda kalan nöbetçi arkadaşlarla çadırda türküler söyledik ve 2. günü de bu şekilde noktaladık.
ÇADIR DİRENİŞİMİN 3.GÜNÜ…