3
“…
Selam olsun hiçbir koşulda ülkesini ve geleceğini faşizmin kanlı ellerine teslim etmeyen DEV-GENÇ’e!
Ve selam olsun dağda, kırda, sokakta, meydanlarda, işkence tezgahlarında, toplama kamplarında onuru zincire vurdurmayan, şehit olan, direniş destanları yazan, ölen ama teslim olmayan devrimci kadrolara, DEV-GENÇ’lilere!
…”
(8 EKİM 1989’da Dayımızın imzasıyla okunan açıklama’dan)
Ankara Dev-Genç’liler 8 Nisan Pazartesi günü 100. Yıl Mahallesinde pankart astı. “30 Mart-17 Nisan Şehitlerimizi Anıyoruz, Umudu Büyütüyoruz! Dev-Genç” sloganının yazılı olduğu pankart, ODTÜ öğrencilerinin yürüyüş yolu üzerine asıldı.
DEV-GENÇ
