2
COŞKUN SEL GİBİ YIKIYORUZ SETLERİ
AKIYOR AKIYOR AKIYORUZ BİZ
Faşizm kaçınılmaz sonunu ertelemek, geciktirmek için yapmayacağı yoktur.
Soruyoruz faşizme; yapmadığınız alçaklık, başvurmadığınız aşağılık yöntem kaldı mı? Yaktınız, yıktınız, gözaltına alıp işkence ettiniz, katlettiniz… tüm yaptığınız zulüm çok iyi gördüğünüz kendi sonunuzun gelmesini ertelemek, geciktirmek için . Ama başaramadınız, başaramayacaksınız… Sonunuz bizim ellerimizden olacak. Onlarcamızı katlettiniz, “bu sefer bitirdik’’ “belleri kırıldı’’ diye kanlı medyanıza yazdırdınız çarşaf çarşaf… Bir yalan hayale inandınız yalan olduğunu bile bile. Ama her katledilişimizle “bitirdik” sevincinizi kursağınızda bıraktık. Artık denemediğiniz hiçbir zulüm yöntemi kalmadı. Tekrar tekrar en iyi bildiğiniz şeyi yapmaya devam ediyorsunuz. Çünkü başka bir şey bilmiyorsunuz. Ancak kan dökerek, katlederek yaşayabileceğinize inanıyorsunuz. AMA TARİH GÖSTERMİŞTİR; HER KANIMIZI DÖKTÜĞÜNÜZDE TOHUM OLURUZ ANADOLUNUN VERİMLİ TOPRAKLARINA. BİR BİR DÜŞER ON ON, YÜZ YÜZ GELİRİZ… SİZ KATLETTİKÇE BİN BİN, MİLYON MİLYON GELİRİZ. GELECEĞİZ!
İşte Kızıldere, işte 12 Temmuz 16-17 Nisan… onlarcamızı katlettiniz bittik mi? Dersim dağlarında 10 ar 10 ar katlettiniz. 19 Aralıkta 28 canımıza vahşice kıydığınızda “bitirdik” diye zil takıp oynamadığınız kaldı… 122 yoldaşımız tecrit karanlığına teslim olmamak için şehitlikleri ile aydınlattı yolumuzu, siz gene artık belimizi doğrultamayacağımızı sandınız. AMA YİNE MİLYONLAR OLDUK HAYKIRDIK “BU MEMLEKET BİZİM KAHROLSUN FAŞİZM KAHROLSUN EMPERYALİZM” diye.
Dersim’de yine katlettiniz. Tek tek yazıyoruz. Daha önce katlettiğiniz kardeşlerimizin yoldaşlarımızın isimlerini yazdığımız yere ilave ediyoruz hepsini tek tek. Analarımızın akıttığı her damla gözyaşını kaydediyoruz.
Ey katiller. Sizi de kaydediyoruz. Hesap günü geldiğinde kaydettiğimiz yerde isminizin olduğundan dolayı çok pişman olacaksınız! İŞTE O GÜN KEŞKE DEMENİZ FAYDA ETMEYECEK. ANDIMIZDIR; ANALARIMIZIN YÜREĞİNDEKİ YANGIN KADAR ACIMASIZ OLACAK ADALETİMİZ! HER KATLEDİLİŞİNDE YOLDAŞLARIMIZ BU ANDIMIZI TEKRARLIYORUZ.
Gücümüz haklılığımızdandır dedik.
Zalimle mazlumun savaşında mazlumun kılıcını sallayanlarız. Asla teslim olmama geleneğinin yaratıcılarıyız. Halkız biz teslim olmayız. Dünyanın hiçbir yerinde görülmemiştir halkların teslim olduğu. Anadolu halkını yani Cephe’yi teslim almak mümkün değildir. Teslim alabilme hayaline boşuna inanmayın.
Faşizmin elindeki silahlar, teknolojik donanım o cayırtı o ihtişamlı askeri teçhizata zafere kadar asla sahip olamayacağız belki ama onlarda asla bizim sahip olduğumuza, bizi ölümsüz eden güce sahip olamayacaklar: HAKLILIĞIMIZDAN GELEN MORAL GÜCÜMÜZE. MORAL GÜÇ BİZİM FAŞİZMİN KARŞISINDAKİ EN GÜÇLÜ SİLAHIMIZDIR ve BU GÜCE ASLA SAHİP OLAMAYACAKLAR. ÇÜNKÜ HAKSIZLAR, ZALİMLER. ALÇAKLAR HIRSIZ VE KATİLLER.
VE KORKAKLAR!
Cephe savaşçılarının inlerine yaptığı roketli eylemlerle dengeleri bozuldu. Kudurmuş köpekler gibi mahallelere saldırıp önüne gelen herkesi gözaltına alarak, terör estirerek korkularını bastırmaya çalıştılar.
KORKAKLAR!
Cenazelerimizden dahi korkuyorlar. Katlettikleri gerillaların cenazelerinden o cenazelerin yaktığı yüreklerin hışmından korkuyorlar.
AHLAKSIZLAR!
DERSİMDE KATLETTİĞİNİZ GERİLLALARIN CENAZELERİNİ VERİN. DERHAL!
Ve cellat uyandı uykusundan gece
tanrım bu ne zor bilmece
öldükçe çoğalıyor adamlar
ben tükenmekteyim öldürdükçe
Çoğalıyoruz! Coşkun akan seller gibi setleri aşa aşa geliyoruz! Siz tükeniyorsunuz. KORKUN!
Bizi her öldürmenizde ŞAFAK, BAHTİYAR ELİF çalacak kapınızı, BİLGEHANLARIMIZ aşacak 6 kat siperli korunaklarınızı ve kalbinizin attığı yerlere istediğimiz zaman gireceğimizi gösterecek size. Bizde BİLGEHANLAR BİTMEZ, LEYLA KOMUTANLAR BİTMEZ. MAHİR, OĞUZ, MURAT, ÇAYAN, BÜNYAMİN, KENAN, ONUR, HÜNKAR, NACİYE, MELİH, MUSTAFA, TUNCEL, AYSUN, HÜSEYİN… Onlar tohum olup serpildiler Dersim dağlarına kahramanca.
ZAFERİ DAHA YAKLAŞTIRAN DERSİM ŞEHİTLERİMİZE BİN SELAM.
BİLGEHAN KARPATIMIZA BİN SELAM
SELAM OLSUN MAHİRLERİN TESLİM OLMAMA BAYRAĞINI DALGALANDIRAN BİLGEHAN KARPAT’A
BELÇİKA HALK CEPHESİ
