Home BlogGazi Mahallesi’nde İşçi Katliamları Çalışması Yapıldı

Gazi Mahallesi’nde İşçi Katliamları Çalışması Yapıldı

by halkinkutuphanesi
0 comments
İşçi katliamlarına karşı çalışmalarını sürdüren Devrimci İşçi Hareketi, 23 Nisan Perşembe günü Gazi Mahallesi’nde bildiri dağıtımı yaptı.                              

Saat 18.00’da Sekizevler gecekondu bölgesinde “İşçiyiz Haklıyız Kazanacağız” yazılı önlükleri ve baretleriyle kapı çalışması yaparak bildiri dağıtan DİH’liler çaldıkları her kapıda sohbet ettiler.

Megafonla, işçi katliamlarının sorumlusunun patronlar ve onların iktidarı AKP olduğu anlatan konuşmalar yaptılar. 7 kişinin katıldığı çalışma saat 20.00’da sonlandırıldı. 



Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorum Bırakın

Focus Mode